zaterdag 14 april 2012

Horlogebanden - blog over de beste horlogebanden

Op deze webstek blog ik over mooie horlogebanden. De beste die er zijn. Mooie exemplaren die ik op internet tegenkom. Over mijn eigen ervaringen met horlogebanden. Ik ben zelf een grote liefhebber van goede horloges en bezit ondertussen een aantal mooie exemplaren. Daarbij heb ik gemerkt dat een mooie horlogeband een kwaliteitshorloge pas echt áf maakt. En de betere horlogebanden het draagcomfort echt enorm verhogen. Wat een verschil nadat ik mijn standaard horlogebandje verving met een Hirsch  horlogeband. De zwarte leonardo medici horlogeband met curved end. Hij ziet er strak uit, eigenlijk heel gewoon, maar voelt heerlijk zacht aan om mijn pols. Voelt als aangegoten. Een heel nieuwe gewaarwording.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten