maandag 16 april 2012

Webwinkels voor horlogebanden

Ik heb goede ervaringen opgedaan met een aantal webwinkels voor luxe horlogebanden. Een van mijn laatste horlogebanden is de Hirsch leonardo band heb ik gekocht bij WatchStyle. Daarvoor had ik een Rhein Fils Bologna van horlogebanden.com. Begonnen ben ik met een Moscow Cognac horlogeband van het Duitse Rios - daar viel ik niet zozeer voor de buitenkant van de horlogeband maar voor het inschrift aan de binnenkant. Elke keer dat ik mijn horloge afdeed ging ik even met mijn vingers over het relief van het inscriptie RIOS 1931. Gek wat zo'n inschrift gevoelsmatig met je kan doen. Je ziet het niet maar voelt het wel. Emoties en horlogebanden - ook een leuk thema. De Rios had ik bij mijn plaatselijke juwelier in Laren gekocht. Helaas bestaat het winkeltje niet meer. Hij kon geen opvolger meer vinden.